Tuesday, August 9, 2011

Im in a Miami, B*aachh ehk Tänu ilmale, ööbin USAs

Esiteks, * asemel ei ole e-täht.
Hakkan algusest,
Kunagi ammu 8. augustil asusime praamiga Tallinnast Helsingi poole teele. Mul olid superärasaatjad, keda ma siinkohal tänan. Oi kurat, selllest olen juba rääkinud.
Uuesti,
kunagi tükk aega tagasi 9. augusti hommikul lahkusime jumalast mõnusast soome hotellist \hea söök oli\. Kella nelja paikku hommikul. Söök oli ikka väga hea.Mingi mustikatega magustoit veel eriti. Nomnom. A ma olin avastanud, et mul oli läpaka laadija kadund. So me. Hommikuks aga oli juba parem. Enam ei tagunud hotelli seinu vastu pead.
Lennujaamas pidime endale mingisuguse ESTOd veel hankima.(sellest pold varem miskit räägitud). Moraal: Üks kõik kui palju pabereid sul on, alati on rohkem vaja.
Helsinki-London:võileib
Londoni lennujaam polnud üldse nii keeruline kui räägiti. Lebo. Soovitus: Kui sinna lähte ja teile kuskilt mingi kaar sokutatakse. Visake see kohe minema. Kaarti vaatamine paneb mõtlema. Ja see ei ole soovitatav.  Vaja on teada aint terminalija värava numbrit, kuhu minna. Siis minge noolte järgi. Akati saab teed küsida.
London-Miami(canceled)-Orlando-Miami: seal sai filme vaadata, igal ühel eraldi ekraan ja puha, ja filmid ka täitsa hiljutised värki. vaatasin Limitless, No strings attatched ja Arthur. sai sooja toitu: riis/köögiviljad-kartul+looma/kanaliha ja võiku ja kitkat ja teed ja kohvi ja karastusjooke. sain kõrval istuva soome tädiga tuttavaks. lõpus öeldi, et miamis torm, et lhme parem orlandosse ja sealt siis miamisse. mis seals ikka. sikse asja pörast pole mõtet eriti higistada, eks halba ilma tule ikka ette.
miamis seisime ullult kaua mingis passi-usa-templi-saamis-järjekorras. bogota lend küll hilines aga jäime ikka maha. meie kohvrid saadeti ikka otse colombiasse ei pidanud neid vahepeal uuesti chekkima. british airwaysi infost saime mingi hotelli-voucheri. double tree hotell. vist. siis vaidlesime välja endale hommiku- ja õhtusöögi. nad alguses ei tahtnud anda. ei uskund. aga kinnitasin neile et me oleme british airwaysiga. siis nad andsid meile mingi esimese klassi tüüpide toa ja söögivoucherid. kahepeale oli õhtusöögi tarvis meil 50 dollarine voucher. aga madli ei söönd eriti. ma sõin siis ise ta raga eest. ja tuba on ka superluks. suur tlekas, vann, kummalgi lai voodi, tugitool. siin ma siis olen, kirjutan, madli arvutis, ta ise magab. Miamis.

Mul on olnud üks kramuse pikk päev, ja seda sõna otseses mõttes. Kui teil on päev 24 tundi siis mul on tunde rohkem olnud, sest me lendasime päikesega kaasa. Ja veel. Ajas rändamine. Been there, done that. Lisaks rändamisele, olen ma veel ka ajas ära eksinud mis on kõrgem pilotaaš.

1 comment: