Saturday, August 6, 2011

Seni informatiivseim postitus ehk "Pere mõnus, kodu tore ja elo ilus."

Mul on pere. Teadmata vanusega ema Magdalena, kes on "retired from dairy products company" ja 30-aastane õde Diana, kes töötab Avon'is. Mõlemad näevad oma 10 aastat nooremad välja, kui arvata võiks. Vähemalt fašjoobeli piltide põhjal.
Ma hakkan elama Meddelin'is. Jube lahe koht. Ma arvan. Või vähemalt nii on mulle öeldud. Mul on bassein. Kooli nime täpselt ei mäleta, agga seal oli sõna "Britcio" niiet vist mingi seos Britanniaga. Äkki mõni isegi räägib seal inglise keelt. Ma igaks juhuks mainin, et Colombias räägitakse hispaania keelt. Just in case.
Emm... Midagi võiks veel......  Kunagi kuu aega tagasi oli ELO. eELOrientatsioon. See oli super-luper lahe. Ikka väga tore. Meile räägiti seal palju. Asju. Reegleid: Raseduse põhjustamine on keelatud. Tunnetest: Jõulude ajal tuleb depressioon. Kindlustusest: Õnnetused on ainuke asi millega annab hästi raha teenida: murtud kondid ja raha on võrdelises seoses. Lendamisest: Ma lähen kolme lennuga: Helsinki-London-Miami-Bogota. Kingitustest: šokolaad ja Vana Tallinn. Kohanemisest: võimalikult vähe eestlastega suhelda (niiet kui ma teiega ei räägi siis no offence) Ja veel paljust muustki. Räägiti meile. Ma ei räägi kõike ära muidu mõni tulevane vahetusõpilane loeb seda ja mõtleb, et tal pole vajagi ELOle minna. Aga mine ikka. See oli super-lahe. Äitäh ELO-tegijatele nende mõnusate mängude eest. Muide me panime seal kohapeal koori kokku. See oli ka väga kõv.
Ma rohkem ei kirjuta. Praegu. Uni on. Käisime vana- ja tavavanematega söömas. "Viimasel õhtusöömaajal". Vanalinnas on selline söögikoht nagu Texas. Soovitan. Kõige paremad söögid ja isegi üsna mõistlikud hinnad. Vanalinna restorani kohta. Ja alla 6-aastased saavad tasuta süüa. St. tasuta lastepraad ja magustoit. Igastahes on seal väga suured portsud. Ja enamus ei jõudnud kõike ää süüa. Aga toit maitses niii hästi, et ma lihtsalt pidin teiste omasid ka sööma. Kui lähte sinna, võtke ribid full rack. Kuskil pole paremaid. Nüüd on igaljuhul kõht täis, ikka veel, pärast kuute tundi. ..... ja uni.

No comments:

Post a Comment