Sunday, September 4, 2011

Koolist ja Keelest

Esimene koolipäev, see oli midagi, mis enam kunagi ei kordu, see oli midagi.... midagi... Ma olin nagu keski ulmeliselt kuulus filmistaar, mind tiriti (mitte-kujundlik väljend) igale poole, kõik korraga tahtsid mult midagi küsida, kõik jõllasid mind, koguaeg. Ja katsusid juukseid. Enne kodus magama jäämist oli mul kaks tundmust: 1) ma olen kuulsus 2) mu aju on ära vägistatud.
Teine päev oli nagu esimene, ainult parem. Ma sain juba ise valida kuhu suunas liikuda. Mulle räägiti ka, et kõik see kuulsus on selle pärast, et ma olen blond. Mina. Blond. Ja  mu hallid-harju-keskmised silmad nad rääkisid ka siniseks.
Kui esimene päev oli super, ja teine parem, siis alates kolmandast päevast hakkas aga kõik ülesmäge minema, läheb siiamaani.
Ja keelest, es muy facil, see tundub nii kerge, see ongi kerge. See lihtsalt jääb külge. Hetkel saan ma asjad aetud solo en espanjol. Ma küll ei tea kõiki sõnu, aga ma saan aru kui sõne hispaania keeles lahti seletatakse. Väga hea meel, et ma Eestis keelt ei õppind (v.a. need kaks korda mis ma oma keeleõpiku lahti tegin). Siin on see palju lihtsab, kõik make'ib palju rohkem sens'si. Selle on kliki->imelihtne<-kliki .
Whuuh. Uuuuh. Napilt läks. Computador kiilutas ennast minu äraolekul kinni. Hea, et see blogger, nii ettenägelik on ja salvestab automaatselt.
Okei. Head ööd.

To be Continiued....

Ei. Ei jätku muidu, kui ma saan sellele positusele kommentaari kolmeteistkümnelt erinevalt inimeselt. Ses mõttes, et ma ei viitsi tühja kirjutada. Parema meelega sööks ma marakudžjad suhkruga. Niiet 13 kommentaari, siis tuleb järgmine postitus.

16 comments:

  1. ihhhiii, ma teeks ise ka kolmteist kommentaari siia alla, kui erinevate nimede alt saaks teha.. palun kirjuta ikka edasi :)

    ReplyDelete
  2. Nii tore, et sa endast lõpuks märku ka andsid ;)

    ReplyDelete
  3. (Miski pole niisama kirjutamine, isegi kui soovitud arv inimesi kokku ei tule, saad ikka arhiivi jätta endale :D )

    ReplyDelete
  4. Mina loen! Suurte silmadega kohe! :D

    ReplyDelete
  5. Mihkel,ull oled?kirjutad jaaaahh edasi:):)
    Kui sa tagasi oled,siis ujuma minna ei saa ja jaa...kKIRJJUTA EDASIII!

    ReplyDelete
  6. edasiedasiedasi:D. sinu blogi lugedes, tuleb endalgi tahtmine colombiasse vahetusõpilaseks minna,:D. Ps .ma olen tüdruk&blond&sinikas-hallid silmad :D.
    Sandra :D

    ReplyDelete
  7. Ohoo, tagasi tulles oled veel blondim:D tead küll, see colombia päike:D

    ReplyDelete
  8. BTW Ma miskipärast sind ära saatmas aimasin, et sul selline koolipäev tuleb :D, aga kasuta aga seda heaga ära, äkki keegi pakub juba tasuta asju kah :P

    ReplyDelete
  9. Jätka ikka kirjutamist, me tahame läbi sinu seda elamust saada ;)

    ReplyDelete
  10. Ofc pead jätkama kirjutamist... ;)

    ReplyDelete
  11. Kuulsin et oled ennast esimese kuuga paksuks söönud... Eestis küll nii naisi ei murra...

    ReplyDelete
  12. BTW, pea blogi või tee pilte või midagi......(y)

    ReplyDelete
  13. pilte soovime ka, kus sa elad, ega paljudel pole kujutlusvõimet sinu armsast kodust ja mina ntks ei saa aru mis asi on marakudžja, nii et PILTE, PILTE, PILTE ja muidugi ela hästi, tekib tahtmine isegi sinna tulla, huvitav ja põnev :)

    ReplyDelete